معاون امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است نباید هیچ واحد صنعتی تعطیل شود.
کد خبر: ۷۴۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 09 May 2019

بابک دین‌پرست در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز اظهار کرد: تأکید وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران این است که از همه ظرفیت‌های قانونی خود به‌منظور حفظ اشتغال کشور و فعال‌سازی واحدهای تولیدی در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است نباید هیچ واحد صنعتی تعطیل شود، ادامه داد: حتی اگر مدیر یک واحد تولیدی - صنعتی برای اداره آن مشکلی داشته باشد نباید این موضوع منجر به تعطیلی آن واحد شود.

معاون امور اقتصادی وزارت کشور افزود: ظرفیت‌های استان البرز زیاد است، از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید داشتم، مشکل ویژه این منطقه برق است که با وعده مسئولان وزارت نیرو و همکاری استاندار البرز تا پایان خردادماه مشکل برق واحدهای تولیدی برطرف می‌شود.

دین‌پرست با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام باید در دستور کار باشد، گفت: فعالیت‌های خوبی در این منطقه آغازشده است و بیش از ۶۵ درصد منطقه برای انجام اقدامات و فعالیت‌ها آماده است.

وی اضافه کرد: البرز در بخش علم و فناوری از استان‌های برتر کشور است، برای توسعه این حوزه در جلسه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی ارائه‌شده که باید از این ظرفیت ویژه استفاده کنیم.

معاون امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در خصوص اشتغال‌های مربوط به حوزه‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باید این فعالیت‌ها بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار