فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: در ماه مبارک رمضان همه ما باید درس اخلاق و تواضع حاکی از ایمان راسخ را بیاموزیم‌.
کد خبر: ۷۴۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 08 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در ضیافت افطاری، اظهار داشت: بسیار مفتخریم که برای هشتمین سال پیاپی در شهر امام هشتم(ع)، همچون سال‌های گذشته اولین افطاری ماه مبارک را میزبان مسئولان، اصحاب رسانه و فرزندان گلستان علی(ع) هستیم.

وی افزود: تمامی کسانی که به هر نحوی به ایتام کمک می‌کنند اجری دنیوی و اخروی دارند و امیدواریم خدمات ارائه شده مرضی رضای خدا باشد و اعمال تمامی مسلمانان در ماه مبارک رمضان مورد قبول حق‌تعالی باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید درس اخلاق و تواضع حاکی از ایمان راسخ را بیاموزیم، خاطرنشان کرد: بسیار خوشنودیم که با تاسی از سیره مولای متقیان، امیر مومنان، حضرت علی(ع)، گامی کوچک در امر یتیم‌نوازی و برپایی سفره‌های افطاری با حضور ایتام برداشته‌ایم.

آذریان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بار دیگر اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی علیه کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطینی دیده شد، اقدامی که با پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت همراه بود و خطاب به برادران و خواهران فلسطینی خود می‌گوییم تا لحظه نابودی ابدی اسرائیل غاصب در کنارتان هستیم و معتقدیم که مردم غیور و غیرتمند فلسطین همانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی به پیروزی‌های بزرگ می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار