رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آمادگی کامل پلیس برای تامین امینت ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 08 May 2019

 مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بهره گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهد کرد.

وی افزود: با تدابیر پیش بینی شده نسبت به روان سازی معابر به ویژه در ساعات قبل از افطار و شب‌های قدر، روز جهانی قدس و عید سعید فطر اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: به منظور تکریم روزه داران عزیز و سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز از اعمال قانون وسایل نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد.

این مسئول با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، گفت: با توجه به حضور مسافران در شهرستان‌های ساحلی و سواحل دریا در ایام ماه مبارک رمضان به منظور روان سازی ترافیک، پوشش ترافیکی لازم در شهرستان‌های مذکور با حضور عوامل گشتی عملیاتی خواهد شد.

باقری از برخورد قاطع پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات رانندگی از جمله، روزه خواری راننده و سرنشینان خودرو‌ها در حین رانندگی، حمل سگ، ایجاد آلودگی‌های صوتی و استعمال دخانیات خبر داد و افزود: مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی، برای صرف غذا فقط از مکان‌های پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی خودداری کنند.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد برای اجرای راهپیمایی باشکوه روز قدس، نماز عید سعید فطر و دیگر مراسمات، گفت: به منظور اتخاذ تمهیدات ترافیکی در محل‌های برگزاری این مراسمات با هماهنگی‌های به عمل آمده، به منظور جلوگیری از انسداد معابر و روانسازی ترافیک، نسبت به کنترل ترافیک در این مکان‌ها اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بر همکاری‌های همه جانبه مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس تاکید کرد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار