مدیرکل آموزش و پرورش ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت : هیأت ورزشی دانش آموزی استان ایلام از هیچ کدام منابع مالی برخوردار نمی باشد و نیازمند حمایت مادی سایر دستگاههای اجرایی است.
کد خبر: ۷۴۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 07 May 2019

اسفندیار رستم زاد،جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: یکی از ضرورت های شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی و شکوفایی آنها، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف می باشد که آموزش و پرورش و هیأت ورزشی دانش آموزی هرساله مطابق دستورالعمل های وزارت در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مدرسه ، شهرستان ، استان و کشوری می نماید.

وی افزود: از آنجا که مسئول برگزاری این مسابقات هیأت ورزشی دانش آموزی است واین هیات نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و غیر دولتی است ، منابع مالی این هیأت ها از طریق اجاره بها اماکن ورزشی، جذب اسپانسر، تبلیغات، کمک های مردمی و بخشی دولتی تأمین می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هیأت ورزشی دانش آموزی استان ایلام از هیچ کدام منابع مالی برخوردار نمی باشد و نیازمند حمایت مادی سایر دستگاههای اجرایی است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نسل پایه ما بیشتر اوقات خود را در مدارس سپری می کنند و از آن جا که نظام آموزشی هر کشور می تواند سهم عظیمی در توسعه ورزش و شناخت استعدادها داشته باشد و به رشد ورزش قهرمانی کمک کند.

رستم زاد تاکید کرد: برای اجرای فعالیت های ورزشی در مدارس با پیاده سازی برنامه می توان شاهد پیشرفت استعدادیابی و دست یافتن به اهداف عالی آموزشی و قهرمانی در سطح کشور خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار