معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: البرز طبیعت خوبی دارد، توسعه طبیعت‌گردی این استان باید در دستور کار باشد.
کد خبر: ۷۴۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 04 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی‌اصغر مونسان در مراسم بیست و یکمین جشنواره لاله‌های گچسر، اظهار کرد: برگزاری جشنواره لاله‌ها اقدامی مهم در حوزه گردشگری کشاورزی است که اخیراً در کشور آغازشده است.

وی اضافه کرد: در استان تهران نیز به اقدامات خوبی در این حوزه انجام‌ شده است، مردم با آمدن به باغ‌موزه‌های کشاورزی می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به تنوع گل‌ها در باغ لاله‌های گچسر، گفت: این رویداد یک جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد در استان البرز است.

مونسان با تأکید بر اینکه استان البرز جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، گفت: گردشگرانی که در تهران حضور دارند به‌واسطه هم‌جواری البرز با پایتخت می‌توانند از این جاذبه‌ها استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که استان البرز در حوزه گردشگری مسیر رو به رشدی را طی کند و گفت: البرز طبیعت خوبی دارد، توسعه طبیعت‌گردی باید در دستور کار باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های جاده کرج - چالوس، گفت: وجود هتل و مراکز اقامتی می‌تواند در جذب گردشگر کمک کند. این جاده توریستی ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری است.

برچسب ها: گردشگری ، چالوس ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار