خطیب جمعه کرج گفت: زمانی که تفکری بی ریشه و واداده که در عین حال قدرت سیاسی هم در دست دارد حاکم باشد، عده ای واداده با دشمن همراهی کرده و برخی اسناد غیر قانونی از جمله سند 2030 را در بی خبری می پذیرد.
کد خبر: ۷۴۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 04 May 2019
امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان را ماه افطاری ساده و خوار کردن شیطان دانست و با اشاره به اینکه شب های قدر ماه توبه و آشتی با خدا است، گفت: دستگاه های متولی باید با تدابیر لازم مقدمات نشر روزه خواری را فراهم نکنند.  
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب معلم را هویت ساز فرهنگی و جهادگر مبارزه با جهل می دانند، افزود: اگر عده ای بر خلاف سند تحول بنیادین حرکت کنند به معنای بی توجهی آن ها به منافع آموزش و پرورش است در نتیجه باید بیانات رهبری درباره سند 2030 و خطر تربیت سرباز برای دشمن را در دستور کار قرار داد.  
آیت الله حسینی همدانی سند 2030 را طراحی نظام سلطه و ناظر بر اجرای آن دانست و تصریح کرد: هدف این سند پرورش کودکان برای تحقق خواسته های استکبار است در حالی که این سند با اسناد بالادستی کشور در تضاد بوده و نتیجه ان چیزی به جز گوش به فرمان بودن نخواهد بود. 
 وی با اظهار تاسف از اینکه تفکر ناب اسلامی چرا باید تابع تفکرات لیبرالیستی شود، گفت: امروز برخی فیلم ها در راستای سند 2030 در حال اکران است و دستگاه های نظارتی باید به رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب ورود کنند.  
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به جنگ نرم همه جانبه استکبار علیه ایران، افزود: ارایش جنگی ایران در مقابل دشمن که توسط رهبری بیان شد به معنای لزوم وحدت و همدلی است زیرا نباید به واسطه اختلاف سلیقه ای کوچک مقابل هم ایستاد و سختی جنگ نرم به واسطه خراب شدن ایمان، غیرت و عزت است.  
 امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه در جنگ نرم شناخت دوست و دشمن از یکدیگر سخت است، اظهار داشت: بر خلاف آیه یاس عده ای، باید در همه حال گوش به فرمان رهبری بود زیرا بر اساس فرموده های ایشان برجام نشان داد اروپا نیز همانند آمریکا قابل اعتماد نیست و اقدامی که بر هم زننده منافع آمریکا باشد را انجام نمی دهد.  
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه عده ای تصور می کنند با تغییر دولت آمریکا و روی کار آمدن دموکرات ها آمریکا به برجام و تعهدات آن باز می گردد، این مسئله را خیالی خام دانست و تصریح کرد: تنها راه اصلاح مشکلات کشور‌، طرد مدیریت لیبرالی و خدمت جهادی و عزم انقلابی است، تا با مقبولیت اقتصاد مقاومتی در بین مسئولین رونق تولید به کشور باز گردد.  
امام جمعه کرج گفت: نباید از فضای مجازی ترسید و در برابر ان موضع گیری کرد اما بی در و پیکر بودن آن همه را ناراحت کرده است و بهترین اقدام اجرای منویات رهبری درباره هدایت و کنترل فضای مجازی خواهد بود.  
وی سرعت پیشرفت در فضای مجازی را لحظه ای و برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی را ماهانه دانست و با طرح این سوال که چرا باید استفاده مردم از اینترنت داخلی و فضای داخل بالاتر از قیمت آن باشد، افزود: باید منویات رهبری درباره فضای مجازی پیگیری شود که یک مورد آن راه اندازی شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.  
خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه باید فضای لازم برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی فراهم شود، خاطر نشان داشت: برخی کنترل مجازی را تعبیر به فیلترینگ می‌کنند و در مقابل آن موضع می‌ گیرند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار