مسعود ضرابی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت طلا و کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، میزان تقاضا به خصوص در مصنوعات طلا به شدت کاهش یافته، گفت: از ۶۰۰ پروانه صادر شده در صنف طلا و جواهر شهرستان کرج از سال گذشته تاکنون ۷۰ پروانه به دلیل افزایش قیمت طلا جمع آوری و باطل شده است.
کد خبر: ۷۴۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 04 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مسعود ضرابی رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرج به وضعیت گرانی طلا اشاره کرد و گفت: به دلیل رشد قیمت دلار و طلا در بازارهای جهانی، ارزش طلا و سکه در بازار داخلی هم رشد بسیاری کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرج با اشاره به وضعیت خرید در بازار گفت: با افزایش قیمت طلا و همچنین کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، میزان تقاضا به خصوص در مصنوعات طلا به شدت کاهش یافته است و عملا می‌توان گفت مصنوعات طلا از سبد خرید خانوادها حتی در اعیاد و روزهای خاص از جمله روز مادر نیز خارج شده است.

ضرابی با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ پروانه فروش طلا و جواهر در کرج صادر شده بود و در حال فعالیت بودند، گفت: در سال گذشته حدود ۷۰ پروانه این صنف باطل شده  و آن تعدادی هم که در حال فعالیت هستند وضعیت مناسبی برای خرید و فروش در بازار ندارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم قیمت دلار کاهش یابد یا حداقل قیمت ثابتی داشته باشد و شاهد افزایش قیمت طلا در بازار داخلی نباشیم، چرا که از نوسان‌های این چنینی قیمت طلا راضی نیستیم و این گرانی‌های اخیر برای ما سودی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار