شهردارشهرجدید هشتگرد با بیان اینکه بیمارستان 120 تختخوابی این شهر با گذشت حدود 18 سال از آغاز ساخت آن ، 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با توجه به نیاز منطقه این بیمارستان امسال تعیین تکلیف می شود.
کد خبر: ۷۴۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 01 May 2019

اصغرآقائی در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد با اصحاب رسانه اظهارداشت:این مجموعه در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.
وی بیان داشت : اسناد و مدارک بیمارستان تحویل شهرداری شهر جدید هشتگرد شده اما به دلیل عدم موافقت اصولی و نبود مجوز دانشگاه علوم پزشکی البرز ،مراحل تکمیل آن دچار مشکلاتی شده است .
آقائی گفت: طبق توافق با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای دریافت پایانکار موقت و کسب توافق دانشگاه علوم پزشکی البرز در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود. 
بیمارستان شهرجدید هشتگرد حدود 18 سال پیش عملیات ساخت آن توسط سازمان تامین اجتماعی آغاز شد لیکن به دلیل کمبود اعتباراین مجموعه به شهرداری این شهر واگذار شد.
شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود 60 هزار نفر فاقد بیمارستان است.
شهردار شهرجدید هشتگرد دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بودجه 330 میلیارد ریالی سال گذشته این شهرداری محقق شد،گفت: امسال 520 میلیارد ریال برای شهر تصویب شده است.
وی اظهار داشت : شهر جدید هشتگرد دارای هفت قطعه است که قطعات پنج و 6 آن در اختیار بخش خصوصی و متعلق به تعاونی‌ها است که بر اساس ماده 101 قانون شهرداری‌ها، تفکیک‌ها در فاز 6 صورت گرفته و مراحل قانونی طی شده و در صورت تصویب در شورا و مراجع قانونی خدمات دهی به آن توسط شهرداری انجام می شود.
شهردار شهرجدید هشتگرد پراکندگی شهر را یکی از مشکلات برشمرد و گفت: این پراکندگی سبب شده تا خدمات ‌رسانی به این شهر توسط شرکت عمران و شهرداری به سختی انجام می شود.
شهردار شهر جدید هشتگرد از خرید نردبان الکترونیکی اطفا حریق با هزینه 240 میلیارد ریال با همکاری شرکت عمران خبرداد و افزود: با توجه به وجود آپارتمانهای بلند مرتبه در این شهر، اقدامات لازم برای خرید این نردبان انجام شده تا در مواقع بحرانی مانع از بروز مشکل برای شهروندان می شود.
وی همچنین اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته‌ی شهرداری و شورای اسلامی و زحمات و تلاش های پرسنل پس از هفت سال رتبه شهرداری از 6 به هفت افزایش یافت که این امر موجب ارتقا جایگاه سازمانی شهرداری و جذب بیشتری اعتبارات استانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار