اهالی مطبوعات هرمزگان منتظر دعوت مدیرکل ارشاد ویا مدیر روابط عمومی این دستگاه فرهنگی جهت دیداری صمیمی با وزیر ارشاد هستند تا از مشکلات خود بگویند حال باید منتظر ماند تا ببینیم مدیرکل‌ارشاد در اولین دیدار رسمی و برنامه مهم سال کاری خود فضایی هم برای دیدار  مطبوعاتی ها و مدیران رسانه با وزیر ارشاد در نظر خواهد گرفت و یا ....
کد خبر: ۷۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 29 April 2019

چرا تاکنون اجازه دیدار اهالی مطبوعات هرمزگان با هیچ وزیرارشادی داده نشده است ؟به گزارش تابناک از هرمزگان، غربت و مظلومیت اصحاب رسانه در این استان به حدی است که همواره دیدارهای وزیر طوری مهندسی می‌شود که با اهالی رسانه روبرو نشود واقعاً چه ریگی ته کفش ارشاد استان هرمزگان طی این ادوار وجود داشته که فضیلت این بی‌توجهی را تا این حد ، در دستور کار خود قرار می‌داده‌اند آیا معطلی اهالی مطبوعات هرمزگان و این انتظار دیدار با وزیر ارشاد در دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس محقق می‌گردد هرچند که مهمترین روز در تاریخ کشورمان است اما از این جهت برای اهالی مطبوعات هرمزگان هم از باب دیدار با وزیر ارشاد مهمترین رویداد خبری نیز محسوب می‌گردد.

این ایامی که مطبوعات هرمزگان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و در گردابی از مشکلات ریزودرشت فرو رفته‌اند و تاکنون هیچ دادرسی هم نداشته‌اند بنابراین خودشان باید برای برون رفت از بن بست و هزارتوی مشکلات آستین همت بالا بزنند وهمچون سایر استانها با وزیر ارشاد «رو در رو» سخن بگویند.

باید از دردهای انباشته شده و گرانی کاغذ و فشارهای اقتصادی و ... در حضور وزیر بگویند و ایشان هم بدون هیچ واسطه‌ای سخنان صریح و شفاف اهالی مطبوعات هرمزگان را بشنوند تا شاید راه چاره یا دلگرمی بیابند و برای جلوگیری از مرگ تدریجی مطبوعات در سال 98 که سالی بسیار سخت و طاقت فرساست نسخه ای شفابخش بپیچند.

اهالی مطبوعات هرمزگان منتظر دعوت مدیرکل ارشاد و یا مدیر روابط عمومی این دستگاه فرهنگی جهت دیداری صمیمی با وزیر ارشاد هستند تا از مشکلات خود بگویند حال باید منتظر ماند تا ببینیم مدیرکل‌ارشاد در اولین دیدار رسمی و برنامه مهم سال کاری خود فضایی هم برای دیدار مطبوعاتی‌ها و مدیران رسانه با وزیر ارشاد در نظر خواهد گرفت و یا رفت و آمدهای بی‌فرجام اصحاب رسانه به پایتخت ادامه خواهد پیدا کرد که متأسفانه این روند فضایی ناامیدکننده را شکل‌ داده و موجب دلسردی فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان شده است.
این حق همه فعالان فرهنگی و هنری هرمزگانی است که با وزیر دیدار داشته باشند مثل همه استانهای کشور و اگر ارشاد استان برنامه‌ریزی کند قطعاً وزیر از این موضوع استقبال می‌کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار