رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز ، ایجاد و راه اندازی مرکز اطلاعات «دیتا سنتر» تحت نظارت عالیه استانداری البرز را پیش نیاز استفاده مطلوب از پنجره واحد و پایانی بر نگاه جزیره ای در نظام اداری استان عنوان کرد.
کد خبر: ۷۳۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 29 April 2019

رحیم بنامولایی در نشست «آی تی» استان البرز «دیتا سنتر» را از اولویت های توسعه استان دانست و گفت: هنگامی می توانیم نگاه جزیره ای در ادارات را تغییر دهیم که همه تشکیلات دولت با همکاری یکدیگر تنها به یک خروجی واحد که «ایجاد مرکز اطلاعات» است دسترسی داشته باشند.
وی افزود: این شبکه اطلاعات همزمان باراه اندازی، تمامی واحدهای صنفی، صنعتی،کشاورزی و ادارات خدمات رسان را تحت پوشش اطلاعات قرار خواهد داد.
بنامولایی اظهار داشت: اعمال مدیریت در هزینه ها، ایجاد درآمدزایی بهتر و مدیریت کارآمد در توسعه صادرات استان از ویژگی های مهم این شبکه خواهد بود.
رییس اتاق بازرگانی البرز دولت الکترونیک را از پدیده های مهم در به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات ذکر کرد و افزود: پیاده سازی این روش نوین در نحوه زندگی، امور اداری و رهبری کشورها تحولات عمیقی ایجاد کرده است.
بنامولایی اظهار کرد: ایجاد پنجره واحد و اجرای دولت الکترونیک حرکتی راهگشا در رفع بسیاری از موانع کسب و کار، کاهش هزینه ها و ایجاد تحول در تولید و صادرات محسوب می شود.

برچسب ها: دیتا سنتر ، نظارت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار