مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرج گفت: حمایت از رونق اشتغال و افزایش بهره‌ وری عوامل تولید با توسعه شهرک‌ های کشاورزی امکان‌ پذیر است.
کد خبر: ۷۳۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 28 April 2019

عبدالرضا روشن‌ نژاد حمایت از ایجاد شهرک‌ های کشاورزی و تأمین زیرساخت‌ های لازم برای توسعه و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را گام مؤثری برای ارتقاء تولید در این بخش و در راستای حمایت از تولید داخلی دانست و گفت: در حال حاضر بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در توسعه شهرک‌های کشاورزی به خوبی فراهم  شده است. 
وی بهره‌ وری عوامل تولید، صرفه‌ جویی در مصرف آب، خود اتکایی و افزایش صادرات در بخش کشاورزی را از جمله سیاست‌ های وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد شهرک‌ های کشاورزی عنوان کرد و افزود: تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوز تأسیس و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران برای تأسیس شهرک‌ های کشاورزی به ویژه در توسعه کشت‌ های متراکم با انتقال کشت محصولات از فضای باز به گلخانه و ایجاد شهرک‌ های گلخانه‌‌ای، از اولویت‌ های کاری جهاد کشاورزی بوده و در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع برای بهره گیری از ظرفیت‌ های شهرستان در این حوزه همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اظهار داشت: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط در صورت دارا بودن مدارک مثبته می‌ توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان از مشاوره کارشناسان مربوطه در این زمینه بهره مند شوند. 

برچسب ها: کشاورزی ، تولید ، البرز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبدالحمید معرف زاده
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
باسلام مایلم در ایجاد گلخانه دذ کرج مشارکت کنم. علاقمندم اطلاعات بیشتری در خضوض شهرکهای کشاورزی در کرج دریافت کنم. همچنین دوست دارم ار محل و آدرس این شهرکها مطلع شوم.باتشکر دکتر معرف زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار