رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور گفت: چیزی به نام تبدیل وضعیت قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد زیرا باید برای استخدام رسمی شدن در دولت برابر قوانین همه افراد در آزمون برابر شرکت کنند.
کد خبر: ۷۳۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 27 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جمشید انصاری در نشستی که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز برگزار شد، گفت: نیروی انسانی که جذب دولت می‌شود باید فردی برخوردار از عالی‌ترین سطح دانش باشد.

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور به آموزش نیروهای انسانی در البرز اشاره کرد و افزود: این اقدام قابل تقدیر است اما افرادی باید مشمول این طرح شوند که دارای اطلاعات و زمینه علمی کافی باشند و دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای دانش افراد برگزار شود.

وی بیان کرد: نهادهای اجرایی نباید جایی برای آموزش و فراگیری علم باشد بلکه باید اقدامات در راستای به روز شدن اطلاعات و مطالب علمی انجام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: البرز جایگاه ویژه‌ای دارد و ما این استان را در امر تأمین نیروی انسانی حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور ادامه داد: نظام‌های مدیریتی باید با توجه به شرایط، ابداعات و فعالیت‌های مدیریتی خاص داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: سال‌های 98 و 99 سخت‌ترین دوران مدیریتی کشور است که اگر ابتکار مدیریتی نداشته باشیم کنترل شرایط دشوار خواهد بود.

انصاری با تأکید بر لزوم ساماندهی امکانات موجود اضافه کرد: تصویربرداری و مطالعه امکانات موجود با هدف راستی آزمایی می‌تواند شرایط و نحوه مدیریت را ارتقاء دهد.

به گفته وی، لازم است سازمان‌های مدیریت برنامه‌ریزی استان‎ ‌ها ارتقاء یابد و نیروهایی جذب شوند که شرایط پیشرفت را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان استخدامی و امور ادارای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در بخش سازمان برنامه و بودجه با مشکلاتی مواجه شدیم افزود: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با تفویض اختیارات مدیریت کشور، توسعه و بهبود بیشتری در راستای ارائه خدمات به مردم خواهیم داشت اما عادت مداخله در مسائل ریز دستگاه‌ها مشکل ساز شد.

وی اظهار کرد: امروز که به صورت مستقل فعالیت می‌کنیم، اقدامات ما تحت عنوان تسهیل گری انجام می‌شود و باید اقداماتی را برنامه ریزی کنیم که دستگاه‌های اجرایی استان مأموریت‌های خود را بهتر انجام دهند.

انصاری خاطرنشان کرد: باید با تقویت دستگاه‌های مدیریت نهادهای مستقر در استان‌ها به پیشرفت آنها کمک کنیم.

 

برچسب ها: دولت ، استخدام ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار