فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : براثر سیل ، زلزله و اصطحلاک حاصل از تردد های عمومی و ماشین های باربری مرزی ، آسیب های قابل توجهی به آسفالت جاده ها وارد شده که نیازمند بودجه ی ۲۰۰۰میلیارد تومانی میباشد و این درحالیست که بودجه ابلاغ شده حدود۱۰۰میلیاردتومان و بودجه تخصیص یافته کمتر از ۵۰میلیارد تومان است ؛ که البته این بودجه تخصیص یافته برای راه دارخانه ها، ساختمان های اداری ، پل و ابنیه، فنی ، خط کشی و تابلوعلائم و ترمیم آسفالت جاده نیز هست.
وی درادامه افزود : روکش آسفالت یک کیلومتری باعرض ۱۱متر برای جاده اصلی ۲خطه حدود۴۰۰میلیون تومان هزینه دربردارد و قابل توجه است که عمر مفید آسفالت بدون در نظرگرفتن فجایع طبیعی از قبیل سیل و زلزله ، حداکثر ۵سال میباشد، بنابراین ترمیم ، لکه گیری و روکش آسفالت ، درتمامی راه های استانی مقدور نبوده و نیازمند اولویت بندی هستیم .
کرمی خاطر نشان کرد : درحال حاضر ترمیم جاده ی بیاشوش تا روانسر به طول ۷کیلومتر درحال ترمیم و پرکردن شانه خاکی است، درصورتی که آسفالت شانه ی خاکی نیز جز مسئولیت های اداره راه و حمل و نقل جاده ای نبوده و
لکه گیری و روکش آسفالت جاده هایی که صددرصد تخریب شده اند در اولویت کار قرار گرفته اند که ۸۰۰تن اسفالت گرم به هرشهرستان اختصاص یافته و به محض مساعد شدن هوا و کاهش رطوبت این عملیات اجرایی خواهد شد.
مدیرکل اداره حمل و نقل جاده ای در پایان از اجرایی شدن ساخت جاده ورودی در نقطه صفرمرزی پرویز خان خبر داد و گفت : به دستور وزیر محترم راه و شهرسازی و پیگیری های استاندار محترم کرمانشاه و اختصاص بودجه ۶میلیارد تومانی نقطه صفر مرزی پرویز خان ، هم اکنون درحال زیرسازی و RCC ، بتن غلطکی ، میباشد.