کد خبر: ۷۳۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷ 24 April 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وب‌سایت‌های برخی دستگاه‌های اجرایی تعطیل است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، علی محمد احمدی در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: وب سایت‌های برخی دستگاه‌های اجرایی این استان ظاهر درست و حسابی ندارند و در واقع خبری از محتوای مطلوب نیست.
وی خواستار اطلاع رسانی خدمات ادارت و شرکت‌های دولتی در استان شد و افزود: اینکه دستگاه اجرایی تاکنون چه فعالیتی در راستای خدمات رسانی داشته حق مردم بوده و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.
احمدی ابراز کرد: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی در وب سایت اداره پنجره‌ای را با هدف ارتباط با مردم در زمینه ارائه پیشنهاد و انتقاد طراحی و اجرایی کنند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید به جد بر فعالیت دفاتر پیشخوان نظارت شود، بیان کرد: کارکنان این دفاتر حق ندارند با مردم برخورد نامناسب داشته باشند بلکه همچون ادارات دولتی باید تکریم ارباب رجوع را محترم بدانند.
احمدی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در میز خدمت ادارت برای کمتر کردن بروکراسی اداری با هدف آرامش و راحتی مردم تدبیری اندیشیده شود و به محض رفتن به سمت میز خدمت الکترونیکی دیگر نباید شاهد حضور عده‌ای در میز خدمت به صورت حضوری باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هرگونه کم کاری در زمینه عدم تحقق حقوق شهروندی در ادارات استان پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: آیتم‌های مبنای ارزیابی حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی را بومی کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار