هفدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان روز سه شنبه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۳۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 17 April 2019

به گزارش تابناک، این نمایشگاه شرایطی فراهم کرده تا 113 شرکت توانمندی ‌ها و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان این عرصه قرار دهند.
در نمایشگاه امسال، شرکت‌ های فعال در زمینه‌ های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و افزودنی ‌ها، مکمل ‌های دام و طیور و تجهیزات و ماشین ‌آلات صنعتی و کشتارگاهی حضور دارند و محصولات، کالاها و خدمات خود را در هشت و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.
در کنار شرکت‌ های فعال حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان، دانشگاه‌ ها و مراکز علمی و تحقیقاتی حضور دارند تا آخرین یافته ‌ها و تحقیقات خود را برای توسعه این صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادی این بخش قرار دهند.
شرکت ‌هایی از استان‌ های اصفهان، تهران، البرز، گلستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، اردبیل، مازندران، قزوین، فارس، یزد و خراسان مرکزی در نمایشگاه امسال حضور دارند.
همچنین برپایی پاویون‌ کشورهای ایتالیا و آلمان در این نمایشگاه، از جمله جذابیت ‌های ویژه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان به شمار می‌ رود.
این رویداد نمایشگاهی در حالی برگزار می‌شود که هدف خود را بر معرفی محصولات و تولیدات شرکت‌های دام و طیور متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می‌شود. شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری‌های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه خواهند کرد. 
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان جایگاهی ایده ‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب می‌شود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه داده و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار کنند.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می ‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای 27 تا 30 فروردین‌ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار