رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: اگر تیم گل ریحان در مسابقه امروز مقابل تیم پاکدشت پیروز شود، شانس بسیار زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت.
کد خبر: ۷۳۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 16 April 2019

منصور بیک وردی با اشاره به تغییر نام تیم اُکسین به گل ریحان، اظهار کرد: مدیریت قبلی بانام اُکسین البرز فعالیت می‌کرد اما مدیریت جدید نام تیم را به «گل ریحان» تغییر داده است و دلیل خاصی نداشته، لازم به ذکر است که این تیم با همین نام هم در مسابقات شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم گل ریحان به‌عنوان نماینده استان البرز در مسابقات لیگ یک کشور حضور پیدا می‌کند که ١٥ بازی میزبان هستیم و ١٥ بازی دیگر را هم به‌عنوان میهمان در استان‌های دیگر به رقابت می‌پردازیم.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز بابیان اینکه تیم گل ریحان در رده سوم جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تیم در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم، در رده سوم قرار دارد.

وی به ساعت و محل برگزاری مسابقه اشاره کرد و گفت: این مسابقه امروز ساعت ١٧ در استادیوم انقلاب کرج برگزار می‌شود که امیدواریم مورد رضایت واقع شود.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به مشکلات فوتبال استان، یادآور شد: یکی از مشکلات عدم استقبال تماشاگران از مسابقات است که امید داریم با حضور و فعالیت خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، انگیزه‌ای برای تماشاگران ایجاد شود.

فعالیت ۸۲ مدرسه فوتبال در استان البرز

بیک وردی در پایان افزود: در حال حاضر استان البرز دارای ٨٢ مدرسه فوتبال با مجوز است که در رده‌های پایه از علاقه‌مندان دعوت به عمل می آید و دو فستیوال برای افراد ٨ تا ١٠ سال برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار