مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی بدون رونق تولید و اشتغالزایی ممکن نیست.
کد خبر: ۷۳۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 13 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: رونق تولید نتایج مثبت زیادی به همراه دارد که مهمترین آنها بهبود شرایط اقتصادی جامعه و به تبع آن بهبود وضعیت معیشت مردم، کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد و طلاق هستیم در مرحله اول باید تغییری در شرایط اقتصادی جامعه باشیم چون فقر مادر بسیاری از آسیب‌ها است.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم از نظام و انقلاب هستند و از طریق اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی می‌خواهند به اهداف خود برسند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک با رونق تولید و ایجاد اشتغال وضعیت اقتصادی رو به بهبود می‌رود دشمنان یک بار دیگر از دستیابی به اهدافشان مایوس خواهند شد.

حجت الاسلام مسعودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که عنوان سال را با محوریت اقتصاد انتخاب می‌کنند و این نشان از اهمیت این مساله در حفظ پایه‌های نظام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به   قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: این نشان دهنده ترس و ضعف دشمنان در مقابل قدرت ایران است و ما وظیفه داریم با حمایت همه‌جانبه از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دشمنان قسم‌خورده این نظام اسلامی ثابت کنیم که تا آخرین قطره خونمان از نظام و رهبری حمایت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار