رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ارسال 11 میلیارد 100 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم البرز به مناطق سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 13 April 2019

جهانگیر شاهمرادی گفت: از ابتدای وقوع سیل در کشور و در همان ایام تعطیلات نوروز، ستاد جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف در این سازمان تشکیل شد که تا این لحظه توانسته است در چند نوبت، کمک‌های خود را به مناطق سیل زده ارسال نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: در هفته سوم فروردین ماه به لطف تولیدکنندگان استان البرز حدود 11 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

شاهمرادی افزود: محصولات بهداشتی، ظروف یکبار مصرف، نان، کلمن، بخاری، شیرخشک، پوشک، مواد غذایی و... از جمله کالاهای ارسالی به مناطق سیل زده بوده است.

این مسئول درباره میزان این کمک‌های تخصیصی تصریح کرد: چهار و نیم تن کنسرو، دو و نیم تن چای، یک تن برنج، 11 تن شوینده، دو تن حبوبات، 10 تن مربا و کمپوت، 26 تن آب معدنی، 30 هزار متر مربع پتو و موکت و 9 تن روغن مایع دیگر اقلام ارسالی صاحبان صنایع و معادن استان البرز به مناطق سیل زده بوده است.

شاهمرادی یادآور شد: صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان البرز تاکنون بارها مناعت طبع خود را به اثبات رسانده و همیشه یاور مردم بود‌ اند همچنان که در زلزله کرمانشاه نیز استان البرز جزو اولین استان‌هایی بود که کمک‌های خود را به این منطقه ارسال کرد. کمک‌هایی که هم اینک نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان یادآور شد: ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف مستقر در این سازمان، مفتخر است با تمام توان در حال جمع‌آوری و ساماندهی این کمک‌ها بوده و دست تمامی فعالان اقتصادی نیکوکار را به گرمی می‌فشارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار