مدیرکل تعزیرات حکومتی استات کرمانشاه از تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۳۳ پرونده احتکار نیز در استان تشکیل و رسیدگی شد.
کد خبر: ۷۳۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 08 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، گفت: سال گذشته 12 هزار و 339 پرونده تخلف کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که 100 درصد این پرونده‌ها مختومه شدند.

وی جریمه ریالی این پرونده‌ها را 143 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: عدم درج قیمت و گرانفروشی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص دادند و مواردی مانند کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و ... نیز در درجات بعدی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل 2082 پرونده قاچاق کالا هم خبر داد و عنوان کرد: به 100 درصد این پرونده‌ها نیز رسیدگی شد و رقم جریمه متخلفان نیز 1200 میلیارد ریال بود.

جودکی برنج، لوازم خانگی، لاستیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و ... را از مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در سال 97 اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز 728 پرونده داشتیم که همه آنها مختومه شد و جریمه متخلفین این پرونده‌ها نیز سه میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل 133 پرونده احتکار در استان هم خبر داد و تاکید کرد: برای متخلفین این بخش نیز 26 میلیارد ریال جریمه تعیین شده است.

به گفته جودکی، عمده کالاهای احتکار شده نیز شامل برنج، لاستیک و لوازم خانگی بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار