مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج به تاثیر توسعه مشاغل خانگی در تحقق رونق تولید و رونق اقتصادی در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: به همین دلیل حمایت از مشاغل خانگی در برنامه کاری این اداره قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۳۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 08 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عبدالرضا روشن نژاد افزود: به منظور ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق رونق تولید، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزهای مشاغل خانگی در دستور کار این مدیریت قرار دارد. 
وی با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی در تحقق رونق اقتصادی در شرایط کنونی، اظهار داشت: به همین منظور تسهیلات مناسب به طرح های اشتغالزا با توجه به ظرفیت های موجود و اولویت طرح ها برای تولید انواع گل و گیاه، سبزی و صیفی، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی، پرورش دام و طیور، شیلات و آبزیان اختصاص می یابد.
روشن نژاد بیان داشت: در سال گذشته نیز در حوزه مشاغل خانگی 50 نفر از متقاضیان برای دریافت مجوز اقدام کردند که از این تعداد، 37 نفر به بانک عامل معرفی و 21 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.
وی افزود: سال گذشته در مجموع مبلغ چهار هزار و 50 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی پرداخت و بیش از 100 شغل در این حوزه ایجاد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اظهار امیدواری کرد که در سالی که مزین به نام رونق تولید است، گامی مؤثر در جهت افزایش تولید و حرکت در میسر اشتغالزایی و ارزآوری در بخش کشاورزی برداریم.
وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی بخش آسارا از مشاوره کارشناسان مربوطه بهره مند و ضمن نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی، پس از صدور مجوز، جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می شوند.
روشن نژاد یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع از فهرست مشاغل خانگی به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان البرز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار