رییس هیأت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز گفت: شبکه بهداشتی لرستان لیستی از اقلام دارویی را در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیل رانی البرز گذاشت که همه موارد تهیه شده و همراه با تیم اعزامی ارسال می شود.
کد خبر: ۷۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 08 April 2019
اردشیر درویشی افزود: اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قریب به یک هفته در مناطق سیل زده گلستان حضور داشتند و کمک های مردمی که به همراه داشتند بین مردم توزیع کردند.  
وی اظهار داشت: در حال حاضر 4 خودرو هیات به مدت یک هفته امر شناسایی را در لرستان و پل دختر انجام داده و انبارهایی را در اختیار گرفته اند و در این مدت اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز سیل زدگان کردند.  
درویشی تصریح کرد: ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 20 خودرو دو دیفرانسل از قبیل آفرود به همراه 4 کامیون اقلام جمع آوری شده به پل دختر و لرستان اعزام خواهند شد.  
وی با اشاره به اینکه روسای هیات هشتگرد و کرج همراه با تیم های اعزامی به گلستان حضور داشتند، گفت: همزمان با اعزام خودروها و اقلام به لرستان شخصا تیم را برای حضور در این استان سیل زده همراهی خواهم کرد.  
درویشی افزود: بسته بندی کمک های جمع آوری شده برای گلستان در 3 بخش دارویی، اقلام خشک اعم از خرما، بیسکوئیت و ... و ست بهداشتی و پوشاک انجام شد اما در حال حاضر غالب اقلام مورد نیاز مردم اقلام دارویی است.  
درویشی با اشاره به اینکه قریب به 50 نیرو از هیات در گلستان حضور داشتند، تصریح کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی قریب به 80 نفر به لرستان اعزام می شوند و با توجه به حرکت تیم های هماهنگ کننده برای برنامه ریزی بهتر که طی روزهای اخیر صورت گرفت، همکاری های لازم با بخشداری، هلال احمر و مسئولین ذی ربط انجام شده است.  
وی بخشی از اقلام جمع آوری شده برای لرستان را در قالب تشت، شلنگ، آب معدنی، پوشاک، دارو و ...اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه البرز معین استان خوزستان نیز شده است، پس از بازگشت از لرستان، برنامه ریزی وسیعتری برای حضور در این منطقه نیز در دستور کار داریم.  
رییس هیأت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: به واسطه صعب العبور بودن برخی مناطق سیل زده برای تردد، خودروهای هیات اتومبیل رانی می توانند کمک شایانی داشته باشند و ماندگاری یک هفته الی 10 روز نیروهای ما به واسطه توزیع اقلام دیگر استان ها بین روستائیان سیل زده نیز است.
برچسب ها: آفرود ، سیل ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار