دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال در خصوص حادثه سیلاب اخیر خبر داد و گفت: پرونده‌ ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۷۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 07 April 2019
حاجی رضا شاکرمی گفت: دستورات متعددی به کلانتری‌های حوزه جاده چالوس در خصوص چند روستایی که احتمال داشت در مسیر سیل قرار بگیرند صادر شد. 
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: مخزن سد امیرکبیر و طالقان به طور لحظه به لحظه مورد پیگیری قرار گرفت و حمایت‌ های لازم برای پشتیبانی به عمل آمد. 
 
وی با اشاره به صورت گرفتن قصور در خصوص سیل در سرخ دره از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال در خصوص حادثه سیلاب اخیر خبر داد.
 
شاکرمی اظهار داشت: اقدامات برخی از پیمانکاران آزادراه شمال سبب شده بود تا سیل به سمت یکی از روستا‌ها روانه شود اما با اقدام به موقع از زیر آب رفتن روستا جلوگیری شد.
 
دادستان کرج در خاتمه با اشاره به اینکه در موردی دیگر، پیمانکاری بیل مکانیکی را در اختیار افراد محلی قرار داده بود و در این ایام بستر رودخانه را تصرف می‌ کردند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده که در حال رسیدگی است. 
برچسب ها: چالوس ، سیل ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار