در صورت توافق؛
شهردار کرج در جلسه علنی شورای شهر که با حضور استاندار همراه بود به بارش‌های اخیر و بسیج همگانی دستگاه‌های استان برای مدیریت سیلاب اشاره کرد و گفت: حضور به‌موقع استاندار به مدیریت هرچه بیشتر کمک کرد.
کد خبر: ۷۳۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 07 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی‌اصغر کمالی زاده در ادامه به توفیقات مدیریت شهری کرج طی سال گذشته در بسیاری از حوزه‌ها، گفت: توسعه ناوگان عمومی در کرج متوقف بود که خوشبختانه سال گذشته مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس صادر و سری نخست اتوبوس‌ها وارد خطوط شد.

شهردار کرج یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت شهری کرج را تأمین مالی برای پروژه مترو دانست و گفت: طبق مصوبه شورا اسفندماه سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسید که اواخر فروردین‌ماه به پروژه مترو تزریق خواهد شد.

کمالی زاده ابراز امیدواری کرد که در سال جاری ساخت مترو با شتاب بیشتری همراه باشد و گفت: خوشبختانه در حوزه درآمد مناطق نیز پیش‌بینی‌های خوبی شده است.

وی در بخش دیگری به اهمیت کمک به مناطق سیل‌زده کشور اشاره کرد و گفت: امروز لایحه‌ای دوفوریتی به شورای شهر ارائه‌شده است همچنین در صورت توافق کارکنان شهرداری حقوق یک روز آن‌ها به سیل‌زدگان اختصاص خواهد یافت.

شهردار کرج اضافه کرد: برای تحقق این اقدام انسان دوستانه پیامک موافقت برای همه کارکنان به‌جز پاکبان ها ارسال‌شده است تا در صورت موافقت آن‌ها این میزان از حقوقشان برداشت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار