مسعود شریعتی خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از جمع آوری و ارسال کمک های جامعه ورزش به مردم سیل زده در لرستان خبر داد و گفت: گلریزان برای کمک به مردم سیل زده لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۳۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 07 April 2019

مسعود شریعتی در نشستی با حضور معاونان و روسای ستادی این اداره کل اظهار داشت: از همان آغاز روزهای حادثه تلخ سیل در کشور، تلاش کردیم تا با همت هیات‌های ورزشی و سمن‌ها همراه مردم سیل‌زده کشورمان باشیم.

وی افزود: ضروری است تا هرچه سریعتر اطلاع رسانی ها در سطح استان انجام و با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان اقلام مورد نیاز جمع آوری و ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات، هیات پهلوانی و زورخانه ای استان جشن گلریزان را در زورخانه های مختلف شهر برگزار خواهد کرد و مبالغ جمع آوری شده به سیل زدگان اهدا می شود.

وی اضافه کرد: هیات های کوهنوری و قایقرانی استان نیز این آمادگی را دارند تا در صورت نیاز افراد و تجهیزات مورد نیاز را به مناطق سیل زده جهت کمک به هموطنانمان ارسال نمایند.

شریعتی ادامه داد: مجموعه های ورزشی شهید پاکنژاد، شهید نصیری، بانوان کوثر، 22 بهمن و اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برپایی پایگاه جهت جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است تا کمک‌های غیرنقدی شامل فرش، چادرهای امدادی، آب معدنی، کنسرو، لباس گرم، لوازم بهداشتی، پتو و حبوبات و... را جمع‌آوری و ارسال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: جامعه ورزشی مثل همیشه کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق ورزشکاران بوده‌اند و امروز همه باید کنار هم، یاری‌رسان مردم سیل‌زده به‌خصوص در شهرستان‌‌های استان لرستان باشیم.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار