نماینده ولی فقیه در استان البرز، با اشاره به حادثه سیل اخیر در برخی استان‌ها و تحریم حساب‌های خارجی هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی، گفت: تحریم هلال احمر نشان داد چقدر شعار حقوق بشر غربی‌ها توخالی است.
کد خبر: ۷۳۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 06 April 2019

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های نماز عبادی سیاسی  با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: اگر به وجوه مشترک انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی توجه کنیم آنچه بسیار خودنمایی می‌کند مظلومیت و نابرابری جبهه حق در برابر باطل است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به ضرورت روحیه تکلیف گرایی برای پیشرفت انقلاب  گفت: تلاش نیروهای سپاه در سیل اخیر قابل تقدیر بود.

وی در استان البرز تاکید کرد: لازمه مقاومت و پیروزی در نبرد با چنین دشمنی، ایمان قوی، اعتقاد به هدف، برخورداری از روحیه تکلیف گرا و آماده بودن برای جانفشانی و ایثار است که همگی در فرهنگ حسینی موج می زند.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان و جریان استکبار موفقیت های نظام اسلامی را از چشم سپاه می بیند، بیان کرد: رمز موفقیت سپاه پاسداران در اتصال به قیام امام حسین(ع) و عاشورای حسینی است و از همین رو است که استکبار همواره به دنبال تخریب چهره سپاه است.

وی با انتقاد از عملکرد جبهه استکبار و اجرای تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران بیان کرد: در جریان امدادرسانی شاهد این بودیم که چگونه با اجرای تحریم های ناجوانمردانه علیه هلال احمر که یک نهاد غیر نظامی و امدادرسان است مانع کمک به مردم سیل زده شدند و کمک هایی که از طرف کشورهای دیگر و برادران دینی ما برای سیل زدگان ارسال شده بود به دلیل اقدام غیر انسانی غربی ها  با مشکل مواجه شد.

به گفته خطیب نماز جمعه کرج طبق قوانین بین المللی هر گونه اقدامی که جان انسان ها را به خطر می اندازد نقض قوانین حقوق بشر است، اما این ممانعت را آمریکا ایجاد کرد و این رفتار صحت شعارهای بشردوستانه  آنان را نشان می دهد و می بینیم چقدر این ادعاها توخالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار