معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: تمامی پروژه های قبلی و پروژه های در حال ساخت استان می بایست توسط تیم تخصصی از نظر آسیب پذیری درمقابل سیل بررسی شوند.
کد خبر: ۷۲۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 31 March 2019

درجه آسیب پذیری پروژه های عمرانی در مقابل سیل تعیین شود

به گزارش تابناک قزوین، جلسه بررسی مشکلات بازآفرینی شهر اقبالیه با حضور معاون عمرانی استاندار،  امام جمعه اقبالیه، فرماندار قزوین، معاون فنی و اجرایی نوسازی مدارس،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری وجمعی از مسئولین برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار دراین جلسه که با هدف بررسی احداث واحدآموزشی در اقبالیه تشکیل شد، تاکید کرد: تصمیم گیری نهایی در خصوص مکانیابی برای احداث مدرسه با بررسی طرح جامع شهر اقبالیه و در نظر گرفتن تمامی ضوابط مربوطه و نیز بررسی نقطه نظرات آموزش و پرورش و میراث فرهنگی توسط دفتر امور فنی ظرف یک هفته اعلام شود.

فرخ زاددرخصوص مکانیابی مدرسه اظهار داشت: با توجه به تغییرات متعدد نسبت به مکان اولیه مدرسه که۳۵ سال پیش احداث شده است، برای مکانیابی نیاز به بازنگری و مهندسی ارزش است و تمامی الزامات امنیتی مورد نیاز مدرسه ابتدایی  نیز می بایست در این بازنگری لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم عدم قرارگیری مدرسه در حریم مسیل عنوان کرد: تمامی پروژه های قبلی و پروژه های در حال ساخت استان می بایست توسط تیم تخصصی متشکل از دفتر فتی، مدیریت بحران،اداره کل آب منطقه ای و محیط زیست از نظر آسیب پذیری درمقابل سیل بررسی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار