بخشدار مرکزی شهرستان آستارا نیز در این جلسه اعلام کرد: میوه شب عید این شهرستان با هماهنگی جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن و تجارت توسط تعاونی دهیاران توزیع می شود.
کد خبر: ۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 23 February 2015
 ایرج شیارکار روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آستارا با اشاره به افزایش قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در روزهای اخیر به 82 هزار ریال افزود: اختصاص 10 تن گوشت منجمد مرغ به شهرستان آستارا برای عرضه به قیمت مصوب جهت تنظیم بازار انجام شده است.

وی بیان کرد: از این میزان گوشت تاکنون سه تن جذب شده و برای جذب هفت تن دیگر واحدهای عرضه کننده گوشت مرغ به علت پایین بودن حاشیه سود و کرایه حمل بالا رغبتی از خود نشان نمی دهند.

وی کاهش جوجه ریزی در پنج ماه اخیر و خرید برای تنظیم بازار توسط سردخانه ها را علت افزایش قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر عنوان کرد.

وی در ادامه از اختصاص 19 تن سیب و 34 تن پرتقال برای توزیع در شب در سطح شهرستان آستارا خبر داد و افزود: این سقف در صورت تقاضای شهرستان می تواند افزایش یابد.

بخشدار مرکزی شهرستان آستارا نیز در این جلسه اعلام کرد: میوه شب عید این شهرستان با هماهنگی جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن و تجارت توسط تعاونی دهیاران توزیع می شود.

چنگیز شکوری افزود: میوه اختصاص یافته به شهرستان در سه نقطه شهری آستارا و لوندویل و روستای عنبران این شهرستان توزیع می شود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آستارا نیز در این جلسه با اشاره به پیش بینی برگزاری نمایشگاه عرضه کالا به مناست عید نوروز از 15 تا 25 اسفندماه گفت: این نمایشگاه در محل بازار میوه و تره بار شهرداری در خیابان مطهری شهر آستارا برپا می شود.

بیژن خالقوردی پور افزود: برای تنظیم بازار و نظارت دقیق بر بازار شب عید ، هم اکنون شش نفر بازرس به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان نظارت بر واحدهای تجاری را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: برای مدیریت و تنظیم بازار عید نوروز شهرستان آستارا برای همه اصناف به خصوص نانوایی ها و تعمیرگاه ها کشیک های نوروزی تعیین شده است تا خدمات رسانی به مسافران پرشمار شهرستان دچار وقفه نشود.

در این جلسه بر کنترل بازار ، تشکیل و اعزام گشت های کنترل محسوس و نامحسوس ، نظارت دقیق بر شیرینی فروشی ها ، قنادی ها و لبنیات فروشی های شهرستان تاکید شد.

شهرستان آستارا با 85 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی بوده و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار