وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه مسکن مهر نباید بی‌کیفیت ساخته شود، گفت: پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر باید به استحکام بنا توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 16 March 2019

محمد اسلامی در مراسم افتتاح هزار و ۲۱۲ واحد مسکن مهر در استان البرز اظهار کرد: این واحدهای مسکونی بااعتباری بالغ‌ بر ۷۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده مردم ساخته‌ شده است.

وی که امروز کلنگ مرکز خدمات محله‌ای و مجتمع تجاری قطعه چهار شهر جدید هشتگرد را به زمین زد، گفت: ساخت باکیفیت مسکن باهدف ایجاد رفاه برای مردم در اولویت کاری وزارت راه است.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه تلاش ما کاهش دغدغه ساکنان شهرهای جدید است، گفت: رضایت مردم با رعایت استانداردها به دست می‌آید.

اسلامی بر احداث پارک، مراکز تفریحی و فرهنگی در شهرهای جدید تأکید کرد و گفت: جای بسی خوشحالی است که در شهر جدید هشتگرد به این مهم توجه شده و همچنین مسجد و مدرسه نیز ساخته‌شده است.

وی از مسئولان استان و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خواست با شتاب بیشتری به ساخت مسکن بپردازند و پروژه‌های نیمه‌تمام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانند.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه مسکن مهر نباید بی‌کیفیت ساخته شود، گفت: پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر به استحکام بناهای ساخته‌شده توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار