رئیس تعاون روستایی قزوین گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در 176 غرفه استان آغاز شد.در غرفه های میوه ستاد تنظیم بازار عید، سیب با نرخ 6هزار تومان و پرتقال نیز با قیمت 3هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 16 March 2019

 

توزیع میوه ستاد تنظیم بازار عید در قزوین آغاز شد

رئیس تعاون روستایی استان قزوین گفت: 2 هزار تن میوه شامل پرتغال و سیب که از ماه گذشته در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است از امروز تا 15 فروردین در این غرفه ها توزیع می شود.
محمودی اظهار کرد: سیب و پرتقال تا ۲۹ تا اسفند توزیع می‌شود و در تعطیلات هم در غرفه‌های منتخب در میادین اصلی شهر عرضه خواهد شد.

رئیس تعاون روستایی استان قزوین غرفه‌های عرضه‌کننده میوه‌ی تنظیم بازار با هدف رفاه حال شهروندان، امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، درسال گذشته در مجموع 86 غرفه داشتیم که این رقم امسال به 130 غرفه رسیده است.
این مسئول گفت: در غرفه های میوه ستاد تنظیم بازار عید، سیب با نرخ 6هزار تومان و پرتقال نیز با قیمت 3هزار و 800 تومان عرضه می‌شود. 

وی افزود: قیمت سیب تنظیم بازار بین 10 تا 15 و پرتقال 15 تا 20 درصد پایین تر از نرخ بازار عرضه می شود.
محمودی افزود: یک ناظر از دستگاه های نظارتی برکار غرفه ها و نحوه توزیع میوه آنها نظارت می کنند تا از مشکلات احتمالی در کار عرضه جلوگیری شود و شهروندان در صورت هر گونه شکایت می‌توانند موضوع را با این افراد درمیان بگذارند و یا به شماره ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار