سرپرست فرمانداری دزفول:
سرپرست فرمانداری دزفول گفت: موانع توسعه دزفول، بودجه‌ای و اعتباری نیست بلکه برخی سوء مدیریت‌ها مانع اصلی توسعه این شهرستان است.
کد خبر: ۷۲۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 13 March 2019

محمد حیدری اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو فضای متشنج و پرالتهاب دزفول پیرامون مسائل سیاسی رخ داده در خصوص تابلوی ورودی باید از این شهر رخت ببندد و به یک فضای آرامش‌بخش تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید به بهترین شکل میزبان مسافران نوروزی و راهیان نور باشند، افزود: اعتبارات قابل‌توجهی برای زیباسازی شهری، آسفالت و لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها، پاک‌سازی و زیباسازی ورودی‌های شهر در اختیار شهرداری و شورای شهر است که این امورات باید در پرتو یک مدیریت مردم محور و در راستای جلب رضایت عمومی مردم به درستی انجام شود.

سرپرست فرمانداری دزفول با تاکید بر لزوم اهتمام شهرداران تمامی شهرهای شهرستان دزفول به زیباسازی و مبلمان شهری در آستانه نوروز، اضافه کرد: از سویی پرداخت حقوق عقب‌افتاده کارگران که منابع مالی آن هم مشخص‌شده باید در دستور کار تمامی شهرداری‌های دزفول قرار بگیرد تا در آستانه نوروز هیچ کارگری مطالبه حقوق نداشته باشد، ضمن اینکه این مهم باید در دستور کار سایر دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان نیز باشد.

حیدری بابیان اینکه تمامی امکانات شهرستان برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی بسیج شده، عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار، ستاد سفرهای نوروزی و شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تشکیل جلسه داده و در آمادگی کامل هستند، ضمن اینکه شورای ترافیک دزفول نیز تشکیل جلسه داده و اقداماتی نظیر تمهیدات ترافیکی، پیش بینی پارکینگ‌ها و نصب علائم جدید در ورودی‌ها و بزرگراه‌های شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه‌سوری گفت: مردم در این برنامه موارد مهم پیرامون حفظ مال و جان خود را رعایت کنند، کسی مانع شادی مردم نخواهد شد اما لازم است مردم نیز به توصیه‌های پلیسی، امنیتی و بهداشتی عمل کنند چرا که ممکن است عده‌ای بخواهند از این مناسبت سوءاستفاده کنند بنابراین مردم باید هوشیار باشند و صف خود را از مخلان نظم و امنیت جدا کنند

حیدری در ادامه یکی از سیاست‌های مهم دولت در آستانه سال نو را نشاط اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: نشاط اجتماعی پادزهر سیاست ناامیدی بوده که دشمن در دستور کار دارد؛ بنابراین لازم است مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، خدماتی و سیاسی شهرستان در چارچوب یک رویکرد مشترک اقدام به برنامه‌ریزی در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری نشاط‌آور کنند که فرمانداری نیز در این زمینه از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: با تشکیل مجموعه جلسات باید به یک نمونه مثبت و کارآمد از اقدامات فرهنگی و اجتماعی دست یابیم و آنها را به صورت زنجیروار در طول سال اجرا کنیم تا شادی و نشاط اجتماعی در جامعه شهرستان افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری دزفول در ادامه بابیان اینکه در شهرستان دزفول مشکل اعتبار و بودجه وجود ندارد، افزود: مشکل اصلی سو مدیریت است؛ بنابراین موانع توسعه دزفول باید منهای بودجه تعریف شود.

حیدری اضافه کرد: برخی مسئولان بیشتر از اینکه اجرا کنند، ادعا می‌کنند درحالی‌که در شهرستان دزفول ادعا و عمل مسئولان باید یکی باشد.

وی یادآور شد: در همین راستا بودجه ۹۸ فقط به شرط انجام کار و عملیات و ارائه گزارش عملکرد مثبت در سال ۹۷، به ادارات داده می‌شود و به هیچ عنوان در تخصیص اعتبارات ادارات شهرستان، سفارش تأثیر ندارد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار