شااحمد ساکی با بیان اینکه ساعت ۶:۳۰ صبح امروز مطلع شدیم این خودرو به همراه چهار نفر از روستای دهنوسفلی در حال سرقت و فرار هستند گفت: به همین دلیل سریع موضوع مهار و مسدود کردن راه‌های خروجی انجام شد.
کد خبر: ۷۲۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 12 March 2019
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: درگیری مسلحانه سارقان احشام با پلیس نهاوند موجب مرگ یک سارق و مصدومیت دو نفر از آن‌ها شد.

به گزارش  فارس، ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اخبار واصله از روستای بخش مرکزی و بخش گیان مبنی بر اینکه چند روزی است چند نفر مسلح با خودروی پژو به قصد سرقت احشام در اطراف روستا پرسه می‌زنند، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه ساعت ۶:۳۰ صبح امروز مطلع شدیم این خودرو به همراه چهار نفر از روستای دهنوسفلی در حال سرقت و فرار هستند گفت: به همین دلیل سریع موضوع مهار و مسدود کردن راه‌های خروجی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: با وجود ایست مکرر ماموران انتظامی و اخطار با تیر هوایی، خودروی سارقان به سمت روستای فارسبان متواری شد که در حین فرار به سمت نیرو‌های ما نیز تیراندازی می‌کردند.

وی ادامه داد: این درگیری منجر به توقیف خودرو شد که در جریان تعقیب و گریز یک نفر از سارقان کشته شد و دو نفر نیز مصدوم شدند.

ساکی با بیان اینکه سارق چهارم که به سمت کوه‌های اطراف متواری شده بود نیز دستگیر شد گفت: از این باند یک قبضه اسلحه وینچستر، تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی کشف شد؛ ضمن اینکه خودرو سرقتی نیز کشف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار