مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: استان البرز از شاخص‌های بالایی در حوزه ارتباطات برخوردار است و پوشش‌های ثابت و سیار ما در جایگاه خوبی قرار دارد اما هدف ما پوشش 100 درصدی است و سعی داریم تا پایان سال 98 هم در بخش‌های شهری و روستایی و هم در بخش جاده‌ای این هدف را محقق کنیم.
کد خبر: ۷۲۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 12 March 2019

سودابه رادفرد در نشست خبری که در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی محسوب می‌شود، گفت: به همین خاطر در مجموعه وزارت ارتباطات و اداره کل ارتباطات البرز اصل بر پاسخگویی و شفاف‌سازی در موضوعات مختلف است.

رادفرد در ادامه از موضوعات مهم در حوزه آی.سی.تی استان گفت و خاطرنشان کرد: ما در این زمینه در حال پیگیری موضوعات مهم هستیم تا طبق برنامه ششم توسعه پیش برویم.

وی افزود: استان البرز از شاخص‌های بالایی در حوزه ارتباطات برخوردار است و پوشش‌های ثابت و سیار ما در جایگاه خوبی قرار دارد اما هدف ما پوشش 100 درصدی است و سعی داریم تا پایان سال 98 هم در بخش‌های شهری و روستایی و هم در بخش جاده‌ای این هدف را محقق کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه تلفن ثابت که یکی از مشکلات قابل پیگیری استان است برنامه مدونی را با همکاری مخابرات تدوین کرده‌ایم.

رادفرد در خصوص امکان طرح شکایات و پیشنهادات از سوی مشترکین هم اعلام کرد: سامانه 195 برای این موضوع در نظر گرفته شده است، روزانه هزار تماس با این سامانه برقرار می‌شود و رضایت مشتریان هم بالای 70 درصد است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برآوردی از میزان کسب و کارهای اینترنتی در استان انجام شده است یا خبر هم گفت: برای این منظور ما پیشنهادی به استانداری و صنعت، معدن و تجارت داده‌ایم تا بتوان از این موضوع برآوردی کسب کرد، اگر این پیشنهاد محقق شود می‌توان آن را به کشور اجرا کرد و البرز هم در آن پایلوت خواهد بود.

رادفرد در پایان به وضعیت استارتاپ‌های استان هم اشاره و اعلام کرد: ما در این بخش به دنبال یک سند راهبردی جامع و کلان هستیم.

برچسب ها: ارتباطات ، رسانه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار