پلیس آگاهی استان در پی وقوع سرقت‌های متعدد از داروخانه‌های شهر کرج در نیمه‌های شب به روش تخریب قفل، پیگیری‌های ویژه در راستای شناسایی سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 11 March 2019

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در بررسی‌های اولیه مأموران محرز شد که اخیراً مشابه سرقت‌های انجام شده در داروخانه‌های کرج، در تهران نیز به همین شیوه از داروخانه و مغازه‌ها توسط سه نفر با همین مشخصات سرقت انجام شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: اقدامات گسترده برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا این که در نهایت اعضاء باند سارقان مغازه و داروخانه که دارای سوابق متعددی کیفری بودند شناسایی و اقامتگاه آنها در یکی از شهرهای شمالی ردزنی شد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله مأموران با دریافت نیابت قضائی به شهر مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در منزل اجاره‌ای دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیر زیادی آجیل، برنج، شکلات، انواع دستگاه‌های پزشکی و دارو کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت از مغازه‌های خشکبار فروشی و داروخانه‌ها در کرج، تهران و شهرهای شمالی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد گفت: ارزش اموال سرقتی بیش از 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به آدرس میدان طالقانی – ابتدای بلوار تعاون پلیس آگاهی مراجعه کنند.

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
برای پیشگیری از هر نوع سرقتی که از طریق باز کردن یا تخریب هر نوع قفل اتفاق میفته، اگر قفل ضد دیلم روی در نصب کنند، دیگه تحت هیچ شرایطی امکان ورود از اون در وجود نداره مگر اینکه فرز یا هوا برش بیارن کامل درو ببرن که طبیعتا سارقین تمایلی به این کار ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار