رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 09 March 2019

 سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان ابری و سطح جاده خشک است، افزود: فقط در جاده‌های رامسر و تنکابن بارش خفیف باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: انسداد شبانه جاده کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته به جز ایام تعطیل اعمال می‌شود، افزود: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه جاده کندوان رفت و آمد از جاده‌های هراز و سوادکوه به عنوان جاده‌های جایگزین انجام می‌شود.

قدمی ادامه داد: با توجه به فصل سرما، توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار