مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که به منظور ترویج فرهنگ دینی و ارائه خدمات فرهنگی مذهبی به روستائیان ، 11 خانه عالم در روستاهای این استان احداث و تجهیز شد.
کد خبر: ۷۲۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 09 March 2019

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی توسعه و ترویج خانه های عالم را یکی از گام های مهم تبلیغات اسلامی و حمایت از روحانیون در مناطق محروم استان البرز ذکر کرد.
وی گفت: حضور روحانیون در مناطق روستایی و شهری نقش مهم و راهبردی در بیدارگری مردم نسبت به شعائر دینی و ارزش های معنوی دارد به همین منظور تبلیغات اسلامی حمایت از روحانیون مستقر در مناطق مختلف استان البرز را در دستور کار خود دارد.
مسعودی با اشاره به اینکه ساخت فیلم مستند فعالیت ها و برنامه های تبلیغی روحانیون مستقر در روستاهای استان و پخش آن از شبکه یک سیما با استقبال خوب مردم در استان البرز روبه رو شد، گفت: حضور این روحانیون در مناطق روستایی و شهری استان نقش مهم و راهبردی در کاهش میزان آسیب ها و معضلات اجتماعی ایفا کرده است.
وی برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم، جلسات پرسش و پاسخ، تفسیر، مشاوره خانوادگی، گفتمان دینی با موضوعات مختلف از قبیل 40 سالگی انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب اسلامی را از دیگر برنامه های این روحانیون در البرز عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین اهالی روستاهای استان به منظور رفع مشکلات و معضلات اجتماعی از فعالیت ها و برنامه های این روحانیون به شمار می رود.
در مساجد استان البرز 145 روحانی مستقر فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار