فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مسئولان موظف هستند گام دوم انقلاب را محکم‌تر و با صلابت بیشتری بردارند.
کد خبر: ۷۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 09 March 2019

سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز ضمن برشمردن اهداف و ثمرات سفر راهیان نور این سفرها را برای اقشار مختلف مردمی پر خیر خواند و گفت: مسئولان باید با سفر به راهیان نور مروری بر تاریخ هشت سال دفاع مقدس داشته باشند و با صلابت و استحکام بیشتری گام دوم انقلاب را بردارند. 

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه همه اقشار باید الگویی در زندگی خود تعریف کرده باشند تا به کمک آن مسیر درست را طی کنند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور درس وحدت، همبستگی، شجاعت، ایثار، استقلال و ایمان به خود را می دهد چرا که برترین الگوها برای نسل جوان رزمندگان دفاع مقدس هستند. 

سردار مولایی با تأکید بر تقویت روحیه خودکفایی و استقلال در سطح جامعه بیان کرد: اینکه ما در حوزه موشک و ماهواره موفق شدیم به خودکفایی برسیم بیانگر این است که در حیطه خودرو سازی نیز خواهیم توانست یه این استقلال برسیم تنها باید تفکر خود را نسبت به توانایی‌هایمان تغییر دهیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سفر راهیان نور خواهیم توانست فرهنگ ظلم ستیزی را بیاموزیم، بیان کرد: این ادبیات توسط جمهوری اسلامی انقلاب و پس از انقلاب به دنیا صادر شده است. 

این مسئول با اشاره به وحدت و همبستگی در دفاع مقدس، تصریح کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهیم در غیر این صورت ارزش‌های معیوب جایگزین خواهد شد.ارزش‌های دفاع مقدس به اندازه قوی و کافی است که نیاز ندارد در راستای انتقال آن‌ها تلاش شایانی کنیم و همین که آن‌ها را در معرض دید قرار دهیم کافی است. 

سردار مولایی یادآور شد: ما در هشت سال دفاع مقدس برای بدست آوردن ارزش‌ها خون دادیم و اگر این اقدام صورت نگیرد دشمن ارزش‌های خود را قالب خواهد کرد. با سفر به راهیان نور هم می‌توان بهره برداری فردی داشت و هم بهره برداری جمعی تا در نهایت در مسیر شهدا حرکت کنیم. 

این مسئول ارشد سپاه اضافه کرد: باید از هشت سال دفاع مقدس به عنوان درس عبرت برای نسل جوان یاد کرد، تا علاوه بر ترویج سرمایه‌ها و ارزش‌هایمان، ادبیات مقاومت و ایثار به نسل آینده منتقل شود.

به گفته سردار مولایی اردوی راهیان نور یکی از بزرگترین اقدامات حوزه فرهنگی کشور به‌شمار می‌آید که به خوبی سازماندهی شده و صرفه هزینه قابل توجه مادی و معنوی داشته است. 

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و توسعه مفاهیم ارزشی در جامعه کشور را به عزت خواهد رساند، تأکید کرد: با گذری بر تاریخ کشور و تعریف اقدامات فرهنگی به نسل آینده می‌آموزیم که یک کشور نوپا چگونه هشت سال در مقابل ارتش جهانی ایستاد و به پیروزی رسید. 

وی ادامه داد: در دوره شکل گیری انقلاب وضعیت به شکلی نبود که ثباتی برای کشور متصور شویم اما اتحاد و وحدت میان مردم و تحت فرمان ولایت بودن ما را به موفقیت رساند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار