رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز درباره تعیین نرخ قیمت آجیل عید نیز گفت: نرخ آجیل و خشکبار برای یکسان سازی قیمت ها در سطح شهر شیراز تهیه شده و بزودی اعلام خواهد شد
کد خبر: ۷۲۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالله رزاق منش جمعه اضافه کرد: شکر را اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز از دو کارخانه تامین کننده شکر (اقلید و مرودشت) به قیمت مصوب هرکیلوگرم سه هزار تومان تهیه کرده است.
رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز گفت: مصرف کنندگان اگر به دنبال خرید شکر به صورت عمده در مجتمع بازرگانان شیراز باشند برای خرید هر کیلو شکر باید مبلغ 3150 تومان بپردازند و در سطح خرد و عرضه در سوپر مارکت ها به قیمت 3400 تومان قابل خریداری است.
رزاق منش بیان کرد: حدود دو ماه قبل کمبود شکر اندکی کام مردم را تلخ کرد اما با پیگیری های صورت گرفته از شنبه 18 اسفند ماه جاری عرضه شکر به صورت نامحدود و در سطح شهر شیراز آغاز خواهد شد.
وی با بیان این که بیش از 30 واحد عرضه کننده عمده مواد غذایی دست اندرکار عرضه شکر در شیراز هستنند، گفت: نزدیک به 280 واحد عرضه کننده مواد غذایی در مجتمع بازرگانان شیراز در حال فعالیت و عرضه مایحتاج مردم به صورت عمده هستند البته برخی از واحد های عرضه کننده هم به صورت پراکنده در سطح شیراز مایحتاج مردم را به صورت عمده عرضه می کنند.

** نرخ آجیل و خشکبار ویژه عید به زودی اعلام خواهد شد
رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز درباره تعیین نرخ قیمت آجیل عید نیز گفت: نرخ آجیل و خشکبار برای یکسان سازی قیمت ها در سطح شهر شیراز تهیه شده و بزودی اعلام خواهد شد.
رزاق منش ادامه داد: عمده فروشان موادغذایی شیراز که متولی اصلی تامین مایحتاج عمومی جامعه هستند آمادگی کامل برای ارائه خدمت به مردم دارند.
وی ادامه داد: عمده فروشان مواد غذایی شیراز در نوساناتی که در بازار ایجاد شده است هیچ گونه دخالتی ندارند و با سود کمتری نسبت به سود مصوب قانونی در حال عرضه محصولات به مردم هستند.
ع.پ /1876

برچسب ها: شکر ، تنظیم بازار ، عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار