رئیس کمیته امداد امام خمینی از پرداخت ۵ میلیارد۲۳۴میلیون تومان وام اشتغال به مدد جویان کمیته امداد مهریز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 04 March 2019

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهریز با اشاره به اینکه به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد مستعد کار وام اشتغال تا سقف ۵۰میلون تومان تعلق می‌گیرد،گفت: ۱۶۹ فقره وام به مدد جویان تحت پوششبه به مبلغ ۵میلیارد۲۳۴میلیون تومان با شرایط سنی ۱۸ تا ۶۰ سال پرداخت شده است.

وی افزود: ۲هزار ۳۲۷ خانوار تحت پوشش این این نه نهاد در شهرستان مهریز در سال جاری بیش از ۳/۵میلیارد تومان به این خانوار‌ها پرداخت شده است که این خانوار‌ها با ۴هزار ۹۲۵نفر که تقریبا ۹/۷درصد، جمعیت مهریز را شامل می‌شوند.

ایزدی ادامه داد: یک هزار و ۳۱ نفر حامی فعال فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهریز با اشاره به برنامه‌های هفته نیکوکاری و با شعار عیدی برای همه ادامه داد: این برنامه‌ها به طور همزمان با سراسر کشور در روز‌های ۱۵، ۱۷ به ترتیب در ۲۵مدرسه و سطح شهرستان مهریز و میعادگا‌های نماز جمعه باحضور با شکوه همه دانش آموزان و مردم نوع دوست مهریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز دوم از هفته نیکوکاری یک مرکز نیکوکاری به نام حضرت امام سجاد (ع) در دهستان خورمیزات با حضور مسولان شهرستانی و استانی افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: درآمد‌های شهرستان مهریز از هشت هزار ۳۲۲ صندوق صدقات ماهیانه به طور متوسط ۳۰میلیون تومان است که هرماه این مبلغ تهسیم و در سرفصل‌های مختلف هزینه می‌شود.

ایزدی ادامه داد: احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی بیش از ۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۴۲میلیون ۸۰۰ هزار تومان در سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به پردخت زکات در این شهرستان افزود: زکات‌ مستحبی از طریق کارخانه‌های از جمله کاشی و سرامیک، و به صورت کالا‌ها و وجه غیرنقدی به مبلغ ۱۵۷ میلیون تومان اتخاذ شده است.

ایزدی افزود: پیش بینی‌های زکات امسال برای کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز یک میلیارد تومان بود که به علت سرمازدگی و خشکسالی به مبلغ مورد نظر نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار