مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان فهرستی از قیمت ها را به وزارت صمت برای تعیین راهکار مقابله با تورم در خوزستان ارایه دهد.
کد خبر: ۷۲۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 03 March 2019

امید بن عباس در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سالن اجتماعات سازمان صمت در اهواز بیان کرد: فروشگاه های زنجیره ای زیادی در خوزستان با کمک دولت راه اندازی شده اند که در زمان گرانی و نوسانات قیمت در بازار لازم است همکاری لازم در تامین کالا و جلوگیری از افزایش قیمت را داشته باشند.

وی گفت: خوزستان دومین استان کشور در زمیان ذخیره گوشت گوساله و مرغ منجمد است و لازم است که اداره کل پشتیبانی امور دام در بازار عید با توزیع مناسب باعث تعدیل قیمت این کالاها در بازار شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی برای تامین کالاهای مورد نیاز در بازار خوزستان تعیین شده و لازم است که به موقع کالای مورد نیاز بازار را تهیه و مانع از افزایش قیمت اقلامی همچون گوشت و مرغ شود.

بن عباس در باره تامین شکر خوزستان نیز گفت: شرکت های نیشکر باید در کنار مضراتی که برای استان دارند حامی مردم خوزستان باشند و در زمان کمبود شکر در استان ورود کنند تا در این بخش دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: نظارت بر اقلامی همچون لبنیات، مواد پروتیینی و میوه باید به صورت ویژه و منظم انجام شود.

بن عباس بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده 115 هزار ریال، هر کیلوگرم مرغ منجمد 98 هزار ریال، جوجه یک روزه 24 هزار ریال، جو وارداتی 13 هزار و 500 ریال، کنجاله 24 هزار و 500 ریال و ذرت 13 هزار و 500 ریال است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار