مدیر حج و زیارت استان البرز گفت که نام نویسی متقاضیان حج تمتع برای اعزام در سال آینده، همزمان با سراسر کشور در البرز از صبح فردا جمعه آغاز می شود.
کد خبر: ۷۲۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 28 February 2019

عباس دمیرچی به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان حج و زیارت در خصوص این ثبت نام اشاره کرد و افزود: بر اساس این اطلاعیه آن دسته از دارندگان قبض ودیعه گذاری تا تاریخ 30 بهمن ماه سال 1385 که پیش از این نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کرده اند، جزو اولویت های اصلی اعزام هستند.
وی اظهار داشت: واجدین شرایط بایستی برای انتخاب کاروان، رزرو و نام نویسی اولیه به سامانه http://reserve.haj.ir مراجعه و پس از آن (حداکثر72 ساعت) بهمراه مدارک لازم به مدیرکاروان مربوطه مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: درصورت عدم مراجعه به موقع، رزرو باطل و ظرفیت خالی کاروان طبق برنامه زمانبندی دراختیار دارندگان سایر اولویت ها قرار خواهد گرفت.
دمیرچی همچنین در خصوص اولویت های ذخیره این اعزام ها، گفت: دارندگان قبض ودیعه‌گذاری از تاریخ اول تا 15 اسفند ماه سال 85 از 15 اسفند ماه و همچنین دارندگان قبض ودیعه‌گذاری از تاریخ 16 تا 30 اسفند ماه سال 85 که پیش از این در سامانه ذکر شده نام نویسی و کد رهگیری دریافت کرده اند از 20 اسفند ماه می توانند برای نام نویسی نهایی اقدام کنند. 
وی افزود: فراخوان این دسته از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری فقط برای فراهم شدن امکان مراجعه آنها به سامانه جهت اطلاع از ظرفیت های خالی احتمالی و درصورت تمایل رزرو دراین ظرفیت ها می‌باشد از این رو ظرفیت جدیدی در سطح استان برای پذیرش این افراد باتوجه به شیوه فراخوان متصور نمی‌باشد و تاکید می شود که ثبت‌نام قطعی از این افراد منوط به وجود ظرفیت خالی است.
مدیر حج و زیارت استان البرز اضافه کرد: بدیهی است چنانچه تا قبل از زمان پیش‌بینی شده ظرفیت کاروان ها در هریک از استان و شهرستان ها کامل شود اولویت های ذخیره پیش‌بینی شده فعال و عملیاتی نمی‌ شود.
وی از تمام ودیعه گذاران در تاریخ ذکر شده و علاقه مندان به اعزام به حج تمتع می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه حج و زیارت https://alborz.haj.ir مراجعه کنند.
در استان البرز 47 زیارتی مجاز فعال هستند.
یک هزار و 130 نفر از البرزی ها در سال 1397 به حج تمتع اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار