رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود انواع کشنده‌های سنگین به جاده چالوس و هراز در دومین روز اسفند و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 28 February 2019

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به ممنوعیت دو روزه آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین درروز‌های نهم ودهم اسفندماه در جاده‌های چالوس وهراز اشاره کرد و افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا جمعه ۱۰ اسفندماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ اسفندماه از جاده‌های کرج- چالوس و هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی از یکطرفه شدن جاده چالوس در نخستین جمعه اسفندماه خبرداد وگفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار