مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به همت کمیته امداد استان اردبیل ۴۳ هزار طرح خودکفایی با مشارکت مددجویان اجرایی و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۷۱۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 27 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد به‌عنوان یک نهاد انقلابی و مولود انقلاب، از سال 57 فعالیت خود را آغاز کرد به طوری که بزرگترین دستاورد این نهاد توسعه و ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در جامعه بوده است.

دشتی با اشاره به شکل‌گیری مؤسسات خیریه متعدد در سطح جامعه بیان کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد و این مؤسسات خیریه است که در سال‌های اخیر به واسطه این اعتماد رشد 32 درصدی را در جذب کمک‌های مردمی شاهد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به حمایت از دو هزار یتیم در سطح استان اشاره کرد و گفت: به ازای هر یک تیم پنج حامی داریم که سالانه به صورت مستمر از ایتام حمایت کرده و آن‌ها را زیر چتر کمک‌های خود برده‌اند.

دشتی با بیان اینکه در سال جاری جمع‌آوری 4 میلیارد تومان زکات رادر استان شاهد بودیم، افزود: ما همه ساله 26 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌کنیم و مأموریت اصلی ما توانمندسازی اقتصادی خانوار‌های نیازمند است که کمیته امداد به‌عنوان عضو کارگروه اشتغال هم در حوزه آموزش و هم مهارت‌آموزی مددجویان به شکل رایگان با فنی حرفه‌ای جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی همکاری‌های خوبی را دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به همت کمیته امداد استان اردبیل 43 هزار طرح خودکفایی با مشارکت مددجویان اجرایی و عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: از منابع داخلی کمیته امداد و به شکل ارزان قیمت برای 43 هزار طرح خودکفایی تسهیلات پرداخت شده به طوری که هم اکنون نیز 13 هزار طرح خودکفایی در حال انجام است.

 

اخبار اردبیل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار