مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز مرحله نخست طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 26 February 2019

یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما،گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرار رسیدن سال جدید و نظر به افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالا‌ها و خدمات انجام سفر‌های زیارتی و سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران در دو مرحله آغاز شد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی همگام وهمسو با سایر دستگاه‌های نظارتی و مجری طرح به منظور حمایت از حقوق مصرف کننده حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای با کیفیت و استاندارد، تعادل وتثبیت قیمت‌ها در راستای اجرای بهینه طرح‌های نظارتی ایام نوروز اقدام به تشکیل دو شعبه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی در مرکز استان کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در شهرستان‌های تابعه شعب رسیدگی کننده دائر است و محدوده زمانی نظارتی طرح نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود.

وی افزود: مرحله اول طرح از ۷ اسفند تا ۲۹ اسفند امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم فروردین تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۱۱ اکیپ گشت در استان دائر است، گفت: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در طول طرح ایام نوروز آن دسته از کالا‌هایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند ملکی با اشاره به اینکه با خاطیان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: نظارت بر قیمت‌های میوه، تره بار، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی، کیف وکفش، مواد پروتئینی، حمل ونقل، بازدید از نمایشگاه‌های فروش بهاره جایگاه‌های سوخت با جدیت و اهتمام بیشتری انجام خواهد گرفت وی با تصریح اینکه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و ستاد خدمات اجرایی سفرنیز بازدید و نظارت در دستور کار قرار دارد گفت: گشت‌های مشترک از اول اسفند قبل از اجرای طرح نظارتی نوروز در مرکز استان فعال شد این مهم در راستای اثر گذاری سریع و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی قوت گرفت.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت پذیرد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار