مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز مرحله نخست طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 26 February 2019

 مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز مرحله نخست طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالا‌ها و خدمات در دو مرحله آغاز شد.
یدالله ملکی با بیان اینکه مرحله اول طرح از ۷ اسفند تا ۲۹ اسفند امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم فروردین تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد، افزود: تعزیرات حکومتی همگام با سایر دستگاه‌های نظارتی به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان دو شعبه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی در مرکز راه اندازی کرده است.
وی گفت: یازده گروه گشت تعزیراتی نیز در استان بر روند توزیع و قیمت کالا‌ها نظارت می‌کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران ادامه داد: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در ایام نوروز آن دسته از کالا‌هایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند.
یدالله ملکی افزود: نظارت بر قیمت‌های میوه، تره بار، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی، کیف وکفش، مواد پروتئینی، حمل ونقل، بازدید از نمایشگاه‌های فروش بهاره جایگاه‌های سوخت با جدیت و اهتمام بیشتری انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان و ستاد خدمات اجرایی سفر نیز بازدید و نظارت بر عملکرد واحد‌های گردشگری را در دستور کار قرار دارد گفت: گشت‌های مشترک با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی از اول اسفند قبل از اجرای طرح نظارتی نوروز در مرکز استان فعال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار