سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با 21 فقره سرقت و کشف تعداد زیادی اموال سرقتی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 26 February 2019

سرهنگ حسین عیدیسرپرست فرماندهی انتظامی دزفول اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و با استفاده از شگرد های پلیسی باند پنج نفره سارقان را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل طلا و زیور آلات ، 2 دستگاه لب تاب ، یک عدد دوربین شکاری ، 2 دستگاه تلویزیون ، یک گاوصندوق بهمراه یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه چهار دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتور سیکلت استفاده شده در سرقت ها نیز توقیف شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 21 فقره سرقت از منازل سطح شهر دزفول اعتراف کردند، بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی بعمل آمده ۱۱ نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند .

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان که تقدیر آنان را در پی داشت، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف منزل سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار