ريیس اتحادیه‌ي يزد خبر داد؛
ريیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی یزد ضمن هشدار در مورد استفاده از شوينده‌هاي نامرغوب خارجي، اظهار كرد: با توجه به افزايش 250 تا 300 درصدي قيمت شوينده ها از ابتداي سال، قطعاً در ايام پاياني سال افزايش قيمت نخواهيم داشت.
کد خبر: ۷۱۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 25 February 2019

«سيد محمدعلي عبقری» با اشاره به ورود برخي شوينده‌هاي نامرغوب خارجي به بازار در آستانه عيد نوروز و ايام رفت و روب خانه براي استقبال از سال نو، تصريح كرد: برخي از اين مواد به شدت سلامت مصرف‌كنندگان را تهديد مي‌كنند لذا خريد محصولات با كيفيت توليد داخلي از واحدهاي عرضه‌كننده داراي مجوز و شناخته شده را از مردم خواستاريم.

وي متذكر شد: استفاده از شوينده‌هاي توليد داخل قطعاً موجب رشد كيفي محصولات كشورمان در اين بخش و حتي كاهش قيمت‌ آنها در بازار خواهد شد.

به گفته عبقري، به دنبال نوسانات ارزي سال جاري، طي چندين نوبت در سال جاري شاهد افزايش قيمت شوينده‌ها در بازار استان بوده‌ايم به طوري كه نسبت به ابتداي سال به طور متوسط افزایش 250 تا 300 درصدي قیمت‌ها را شاهد بوديم لذا حداقل تا پايان سال احتمال افزايش قيمت وجود ندارد.

وي خاطرنشان كرد: البته در صورت ادامه روند افزايش تورم در کشور احتمال افزايش قيمت‌ها در اوايل سال آينده دور از ذهن خواهد بود ولي در حال حاضر اتحاديه به شدت با افزايش خودسرانه قيمت‌ها برخورد خواهد كرد.

اين مسئول در پايان عنوان كرد: اتحاديه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در مواجهه با واحدهاي متخلف در وهله‌ي اول تذكر شفاهي خواهد داد ولي در صورت تكرار تخلف مراتب را به تعزيرات حكومتي ارجاع مي‌دهد كه حتي گاهاً به محكوميت‌هايي مانند لغو پروانه واحد متخلف نیز منجر می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار