فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز فعالیت گروهک های تکفیری و داعشی را جنگ درون تمدنی خواند و گفت: جنگ درون تمدنی دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه است.
کد خبر: ۷۱۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 25 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در "همایش مشق عشق" که به منظور تجلیل از ایثارگران عرصه فرهنگ و هنر و ایثارگران دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد، گفت: دشمن در جنگ تمدن‌ها به این نتیجه رسیده است، که نمی‌تواند تمام نقشه‌های خود را در آسیا عملی کند به همین خاطر جنگ درون تمدن ها را راه انداخت که به واقع همان گروه های تکفیری و داعشی است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه مانع تراشی بی‌وقفه دشمن بدون نتیجه دلخواه غرب بوده است، افزود: تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران و  ترور دانشمندان ایرانی از دیگر اقدامات دشمن است با این وصف ایران در تمامی این عرصه‌ها پیروز بوده است چرا که جهاد را با هدف حرکت در مسیر الهی را پیش گرفته‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه نور شهدا مسیر زندگی مارا روشن می‌کند، بیان کرد: جوانان این مرز بوم ثابت کردند با روحیه ایثار و جهاد می توانند به موفقیت برسند؛ در راه پیشرفت انقلاب اگر نور شهدا را فراموش کنیم مسیر را گم خواهیم کرد؛ نور شهدا به ما کمک می‌کند به موفقیت دست‌یابیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار