امام جمعه کرج گفت: آیا تربیتی که طبق آموزه های سند 2030 باشد و عکس شهید فهمیده و مفاهیم بسیج را از کتب درسی به بهانه ترویج خشونت حذف می کند می تواند پرورش دهنده مدافع حرم باشد؟
کد خبر: ۷۱۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 23 February 2019
امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره روز مادر، فاطمه (س) را مدافع ارزش های الهی و ولایت دانست و گفت: تبلیغ دین، افشای فتنه و چهره های نفاق همواره توسط ایشان انجام می شد. 
حجت الاسلام حسینی همدانی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نقش همسری و مادری در ایران به بهانه الگوبرداری از آموزش های غربی اشاره کرد و افزود: مخالف اشتغال بانوان نیستیم اما نباید بهانه های این چنینی نقش دو نقش مذکور را به حاشیه ببرد. 
وی با اشاره به اینکه دشمن با توطئه و نقشه درصدد نابودی سرمایه های انسانی و انقلابی است که با صرف هزینه های سنگین برای رسیدن به استقلال و آزادی به دست آورده ایم، اظهار داشت: پرورش جوانانی که مخاطب گام دوم انقلاب رهبری هستند در آموزش و پرورش شکل می گیرد. 
حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن امروز علاوه بر جنگ اقتصادی به دنبال ارائه الگوهای نامناسب به دختران هستند، سوالی که مطرح می شود این است که آیا دختر تربیت شده با آموزه های غربی می تواند از تمامیت کشور دفاع کند؟
وی با تاکید بر اینکه تربیتی که نگهداری از سگ و ... را به جای فرزند الگو قرار می دهد نمی تواند فرزندی تربیت کند که در تمامی حوزه ها سرآمد باشد، گفت: آیا تربیتی که طبق آموزه های سند 2030 باشد و عکس شهید فهمیده و مفاهیم بسیج را از کتب درسی به بهانه ترویج خشونت حذف می کند می تواند پرورش دهنده مدافع حرم باشد؟
امام جمعه کرج از دست رفتن نقش مادری و همسری را زمینه تحقق هدف دشمن و عدم تربیت مجاهد اقتصادی دانست و با اشاره به اینکه ثمره آن مدیران نجومی بگیر و اختلاسگر است، افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش استان در عزل و نصب‌ها و به‌کارگیری مشاوران و مدیران دقت لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش البرز وعده‌ های داده شده را فراموش نکنند و مراقب باشند دربازی‌ های سیاسی گرفتار نشوند، اظهار داشت: به اسم اصلاح‌ طلبی در چرخه فساد طلبی قرار نگیرند، افرادی که با نظام و ولایت زاویه‌دارند را به‌کارگیری نکنند، مسئله امور تربیتی را جدی گرفته و از افراد خوش‌ نام و انقلابی در مسئولیت‌ ها استفاده کنند.
امام جمعه کرج انحراف حتی یک نفر را نتیجه مسامحه و کم کاری مسئولین آموزش و پرورش دانست و با اشاره به اینکه مدیران باید پاسخگوی این مسئله باشند، تصریح کرد: مدیران البرز به دنبال سیاسی بازی نباشند زیرا 460 هزار دانش آموز استان به آنها سپرده شده اند.
حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه علی رغم توانایی کشور برای رسیدن به خودکفایی با استفاده از جوانان و متخصصین داخلی، عده ای کشور را معطل اروپا کرده و مدعی هستند آمریکا زیر تهعداتش زده است، گفت: این موضوع به لطیفه شباهت دارد.   
وی با اشاره به اینکه چه تضمینی وجود دارد زمانیکه غالب کشورها با ما همراه نیستند محصولات گوشتی و مواد تراریخته به ایران تحویل ندهند، افزود: چرا به جای برزیل از کشورهای همسایه گوشت وارد نمی شود. 
خطیب جمعه کرج در خاتمه اقتصاد مقاومتی را بر اساس راهبردهای گام دوم انقلاب تنها راه غلبه بر آمریکا دانست و خاطرنشان داشت: سفر اخیر رییس مجلس شورای اسلامی به چین در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای توجه به بازار شرق بود. 
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار