رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: سود، کارمزد، جرائم دیرکرد و امهال سه ساله اصل تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه استان بخشیده شد.
کد خبر: ۷۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 21 February 2019

سید مجید موسوی افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت تمام کشاورزان ، باغداران و واحدهای دامی استان البرز که در بازه زمانی اول مهرماه 96 تا 29 اسفند ماه 97 براثر سیل، سرمازدگی،خشکسالی وآنفلوآنزای فوق حاد پرندگان دچار خسارت شده اند، مشمول بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه شدند.
وی اظهارداشت: بر اساس این ماده قانونی، بانک های عامل دولتی و غیر دولتی با توجه به تضمین سازمان برنامه وبودجه، می بایست مبادرت به بخشش سود، کارمزد و جرائم دیرکرد تسهیلات و همچنین امهال اصل تسهیلات به مدت سه سال کنند.
موسوی گفت: پس از بررسی و پیگیری های انجام شده، مبلغ 240 میلیارد ریال برای استان البرز تامین اعتبار شده که در زمان حاضر پرونده های بهره برداران بخش کشاورزی در کارگروه های مربوطه در حال بررسی ومعرفی به بانک های عامل می باشد. 
وی از کشاورزان مشمول این قانون خواست تا با توجه به محدودیت زمانی تا آخر سال 97 هرچه سریع تر به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان و همچنین به بانک عامل خود مراجعه تا پس از بررسی پرونده در کارگروه های مربوطه، مشمول بخشش جرائم وامهال وام بانکی شوند.
بر اساس بررسی های انجام شده حدود 800 نفر از کشاورزان البرزی مشمول این قانون می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار