معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی به 2 دستگاه وانت نیسان شک و آنها را متوقف کردند.
کد خبر: ۷۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 20 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ مهدی جوکارافزود: در بازرسی از این خودروها، یک هزار و 600 لیتر گازوییل و 400 لیتر بنزین قاچاق کشف شد و در این خصوص 2 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
جوکار اظهار داشت: مردم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان در زمینه سوخت و فرآورده های نفتی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد همچنین گفت: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی 2 دستگاه نیسان و ایسوزو حامل دام قاچاق را توقیف کردند.
جوکار ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، 66 راس دام فاقد مجوز کشف شد و در ارتباط با آنها پنج نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
به گفته وی، برابر نظر کارشناسان ارزش این دام های قاچاق 700 میلیون ریال برآورد شده است.
او بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری های خطرناک بین انسان و دام مشترک است، جابه جایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی به دلیل اینکه می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، ممنوع است.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93 کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

برچسب ها: قاچاق ، سوخت ، فیروزآباد ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار